1. Where did your likes go? Please Read This Thread »

the first 10 seconds of this video

Discussion in 'UFC Discussion' started by Cerdov, Jan 1, 2015.

  1. Cerdov Orange Belt

    Joined:
    Jul 11, 2014
    Messages:
    379
    Likes Received:
    0
  2. Crytek Blue Belt

    Joined:
    Nov 8, 2013
    Messages:
    861
    Likes Received:
    0
    LMAO fucking great man, thanks for the lulz

    I'm surprised there aren't more replies to this.

    Jon Jones "did I just let you talk?" with DC saying "I just have one question" all as the chorus. That's golden.
     
  3. Sdeaf Blue Belt

    Joined:
    Jan 10, 2011
    Messages:
    734
    Likes Received:
    0
    Location:
    Harbison Canyon
    This is pretty funny ^_^.
     
  4. Skylako Black Belt

    Joined:
    Jul 6, 2014
    Messages:
    5,226
    Likes Received:
    52
    Location:
    In a small town full of people that hate me
  5. Calivornia Purple Belt

    Joined:
    Aug 16, 2013
    Messages:
    1,781
    Likes Received:
    0
    Funny cuz it's true.
     
  6. DyinHawaiian #FEELTHEBERN

    Joined:
    Aug 4, 2014
    Messages:
    7,934
    Likes Received:
    0
    Location:
    Where you at Georges? Where you at motherfucker?!
    I like it.
     
  7. xMaxPower Red Belt

    Joined:
    Jan 5, 2013
    Messages:
    7,646
    Likes Received:
    64
    lmao nice, was pretty catchy too
     
  8. Tankeray Salvation Denied.

    Joined:
    Jul 8, 2012
    Messages:
    13,749
    Likes Received:
    10
    hahahahahaha

    dc's expression when he says "i just had to ask you a question" is priceless too. great vid.

    and the beat is very catchy
     
  9. Cerdov Orange Belt

    Joined:
    Jul 11, 2014
    Messages:
    379
    Likes Received:
    0
    true, hahaha
     
  10. Xhizors Purple Belt

    Joined:
    Mar 31, 2010
    Messages:
    2,127
    Likes Received:
    0
    meh

    kinda annoying
     
  11. choke you strangulation belt

    Joined:
    Apr 4, 2010
    Messages:
    6,923
    Likes Received:
    48
    Awesome good for laughs this morning
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.