1. The official Sherdog Store is back! Check it out! » Discuss it here! »

Pizza or Burger?

Discussion in 'Mayberry Lounge' started by CodeBreaker, Sep 3, 2018.

  1. CodeBreaker What belt?

    Joined:
    Jul 31, 2017
    Messages:
    2,804
    Likes Received:
    270
    Location:
    Manila
    Which do you prefer?
     
  2. Medical Marijuana Man Buddah Buddah Buddah Banned

    Joined:
    Nov 8, 2015
    Messages:
    14,700
    Likes Received:
    2
  3. Fugazy You sure about that, that that’s why? Double Yellow Card

    Joined:
    May 26, 2012
    Messages:
    12,389
    Likes Received:
    5,513
    Location:
    Knives and animal carcasses. Home.
    Idk man idk

    Isn't this what caused Epic Mealtime?
     
  4. Slobodan Вело ;) Staff Member Senior Moderator

    Joined:
    Jan 12, 2015
    Messages:
    13,674
    Likes Received:
    13,928
    Location:
    Sydney
    Pizza, no burger... No pizza... Ugh

    [​IMG]
     
  5. Kaybee Arianator Belt Staff Member Senior Moderator

    Joined:
    Jul 21, 2016
    Messages:
    7,575
    Likes Received:
    7,680
    Location:
    Floridamanland
  6. WaylonMercy5150 Gold Belt

    Joined:
    Sep 26, 2016
    Messages:
    17,628
    Likes Received:
    9,307
    Location:
    Mexico City
  7. spin Gold Belt

    Joined:
    Jun 14, 2008
    Messages:
    17,643
    Likes Received:
    0
  8. FightGuyOpenMind Purple Belt

    Joined:
    Aug 29, 2018
    Messages:
    2,409
    Likes Received:
    0
    By myself....burger

    With company....pizza

    Verdict on both....delicious
     
  9. Slobodan Вело ;) Staff Member Senior Moderator

    Joined:
    Jan 12, 2015
    Messages:
    13,674
    Likes Received:
    13,928
    Location:
    Sydney
    We need @Clippy 's expert opinion
     
  10. revoltub Gold Card

    Joined:
    Jun 10, 2016
    Messages:
    23,452
    Likes Received:
    9,502
    Location:
    parts unknown
    Burger.

    Pizza doesn't satisfy me the same way and I eat pizza more. Nothing beats a real burger.
     
  11. TeTe yeah, she squats Staff Member Senior Moderator

    Joined:
    Apr 3, 2008
    Messages:
    58,911
    Likes Received:
    23,937
    Location:
    San Diego
    Pizza for sure

    Although I've had some bad pizza, especially out here on the West Coast where I'd rather have had a burger.
     
  12. ThinkGreen Der Übermensch

    Joined:
    May 1, 2007
    Messages:
    14,474
    Likes Received:
    579
    Location:
    San Diego
    Burger easily for me. Pizza sauce isn’t my favorite, and it gives me heartburn.

    I do like pizza though, don’t get me wrong!
     
  13. ThinkGreen Der Übermensch

    Joined:
    May 1, 2007
    Messages:
    14,474
    Likes Received:
    579
    Location:
    San Diego
    Depends on what kinda pizza you like, but Blind Lady Alehouse in Normal Heights has awesome (unconventional) pies.
     
  14. lts5025 "What the **** is a Dim Mack?"

    Joined:
    Mar 8, 2007
    Messages:
    9,402
    Likes Received:
    0
    I could probably eat a burger once a day every day. Can’t say the same for pizza.
     
  15. HARRISON_3 Steel Belt

    Joined:
    Jul 12, 2007
    Messages:
    29,488
    Likes Received:
    20,403
    Location:
    Within Cells Interlinked
    Pizza all day
     
  16. Brother Numsi Black Belt

    Joined:
    Aug 2, 2010
    Messages:
    6,680
    Likes Received:
    4,365
    Location:
    Summer Isles
    My two favorites

    Pizza is always number 1 but a really good burger trumps all
     
  17. ChoKuRei Double Yellow Card Double Yellow Card

    Joined:
    May 13, 2016
    Messages:
    2,000
    Likes Received:
    715
  18. TeTe yeah, she squats Staff Member Senior Moderator

    Joined:
    Apr 3, 2008
    Messages:
    58,911
    Likes Received:
    23,937
    Location:
    San Diego
    Thier pizza is pretty good, I've walked over there a couple times since I only live a few blocks away.

    Of course there's Bronx pizza in Hillcrest.
     
  19. dembones22 Banned Banned

    Joined:
    Apr 18, 2013
    Messages:
    11,264
    Likes Received:
    0
    Location:
    REIGNING DEFENDING - UNDISPUTED AND UNDEFEATED
    [​IMG]


    <36> Just LOL @ a guy from Chicago talking about pizza!! GTFOOH!!


    [​IMG]
    WTF IS THIS SHIT !! THATS A FUK'N LASAGNA OR A CASSEROLE !! NOT A GODDAMN PIZZA !!


    [omg1] .
     
  20. TeTe yeah, she squats Staff Member Senior Moderator

    Joined:
    Apr 3, 2008
    Messages:
    58,911
    Likes Received:
    23,937
    Location:
    San Diego
    Go eat your chicken Alfredo pizza at California pizza kitchen... Or whatever it is you eat.
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.