LOL @ Rogan "Calm Down with the talking to me"

Discussion in 'UFC Discussion' started by Snolla, Jan 23, 2015.

  1. Snolla

    Snolla Amateur Fighter

    Joined:
    Apr 12, 2010
    Messages:
    2,397
    Likes Received:
    3,166
    Location:
    Dancing with the Devil in the Pale Moonlight
    BAHAHAHA I've been awake for like 5min and this just made my day.
     
  2. Jagger Cyde

    Jagger Cyde Blue Belt

    Joined:
    Feb 7, 2011
    Messages:
    846
    Likes Received:
    0
    Location:
    Massachusetts
  3. StedGoof

    StedGoof Green Belt

    Joined:
    May 24, 2014
    Messages:
    1,224
    Likes Received:
    97
    Location:
    In your wife.
    What did he mean by that?

    (never copy and paste from google... takling.)


    Just ditch this mod - obviously too cryptic.
     
    Last edited: Jan 23, 2015
  4. M Raid K

    M Raid K Black Belt

    Joined:
    Sep 15, 2014
    Messages:
    5,950
    Likes Received:
    2,929
    Yeah, what was this about? He said it right before the weigh-ins.
     
  5. Skylako

    Skylako Black Belt

    Joined:
    Jul 6, 2014
    Messages:
    5,095
    Likes Received:
    10,825
    Location:
    In a small town full of people that hate me
  6. sash123

    sash123 White Belt

    Joined:
    Oct 13, 2014
    Messages:
    77
    Likes Received:
    32
    explanation plz
     
  7. bricklay3r

    bricklay3r Green Belt

    Joined:
    Mar 5, 2010
    Messages:
    1,100
    Likes Received:
    748
    It was right before the UFC stream went live, and Joe was just starting the walk to the stage to kick off the weigh-in show.

    I laughed as well. It was kinda like "ok time to shut the fuck up with the talking in my ear".

    But wtf was the dude with bowtie and suspenders underwear?


    * update "it was right before Joe "thought" the stream was going live. They just caught him out of "character". There is a term for that, can't recall.
     
  8. FoghornLeghorn

    FoghornLeghorn Double Yellow Card Double Yellow Card

    Joined:
    Sep 30, 2012
    Messages:
    1,365
    Likes Received:
    1,500
    Excellent Topic. Very Descriptive.

    Now, who said what, when did it happen and where did this take place? Maybe then I can answer the why.
     
  9. 7437

    7437 Gold Belt

    Joined:
    Jun 29, 2013
    Messages:
    24,724
    Likes Received:
    22,558
    This thread blows
     
  10. devilfisted

    devilfisted Brown Belt

    Joined:
    Mar 25, 2009
    Messages:
    4,970
    Likes Received:
    24
    Location:
    Ottawa
    Damn it I am out of the loop.
     
  11. bricklay3r

    bricklay3r Green Belt

    Joined:
    Mar 5, 2010
    Messages:
    1,100
    Likes Received:
    748
    wtf these weight ins are weird

    Ariel - Amazing chest hair as well

    Stann - It seems to wrap around him as well, i've never seen that before.
     
  12. igorvswanderlei

    igorvswanderlei Αmateur Fightеr

    Joined:
    Feb 4, 2008
    Messages:
    5,282
    Likes Received:
    658
    Location:
    Chicago
  13. AJ Garcia

    AJ Garcia Level 10 Keyboard warrior Professional Fighter

    Joined:
    Jul 22, 2014
    Messages:
    7,719
    Likes Received:
    19,562
    Location:
    Ogden, UT
    God I hate listening to Ariel when watching these things.
     
  14. UL

    UL no more yellows Double Yellow Card

    Joined:
    Jul 26, 2011
    Messages:
    49,425
    Likes Received:
    51,216
    Oh yeah

    A card tomorrow
     
  15. StedGoof

    StedGoof Green Belt

    Joined:
    May 24, 2014
    Messages:
    1,224
    Likes Received:
    97
    Location:
    In your wife.
    It won't if you were watching Stockholm weigh ins. Sorry to waste your time folks.
     
  16. bricklay3r

    bricklay3r Green Belt

    Joined:
    Mar 5, 2010
    Messages:
    1,100
    Likes Received:
    748
    I want the Danhendo / Nintendo t-shirt.
     
  17. Oogie Sharp

    Oogie Sharp Silver Belt

    Joined:
    Oct 22, 2006
    Messages:
    10,495
    Likes Received:
    2,932
    Location:
    Canada
    :eek:
     
  18. Hans Gercmiov

    Hans Gercmiov Titanium Belt

    Joined:
    Sep 25, 2010
    Messages:
    35,516
    Likes Received:
    54,443
    Location:
    Texas
    Lmao I just saw that. WTF was that about?

    Jared rips.
     
  19. WallyBear

    WallyBear I am the liquor.

    Joined:
    Jul 27, 2013
    Messages:
    8,202
    Likes Received:
    10,010
    Location:
    Krautland
  20. Snolla

    Snolla Amateur Fighter

    Joined:
    Apr 12, 2010
    Messages:
    2,397
    Likes Received:
    3,166
    Location:
    Dancing with the Devil in the Pale Moonlight
    Damn, that had me laughing. Rogan is funnier when he turns heel.
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.