How was the ppv overall?

Discussion in 'UFC Discussion' started by podsox, Dec 31, 2016.

  1. podsox

    podsox Silver Belt

    Joined:
    Jul 7, 2012
    Messages:
    12,607
    Likes Received:
    15,217
    I only seen the Ronda fight at the bar. Worth watching the rest of the show?
     
  2. BostonToughGuy

    BostonToughGuy Blue Belt

    Joined:
    Nov 30, 2013
    Messages:
    813
    Likes Received:
    729
    Cody Garbrandt VS Dominick Cruz was pretty good.
     
  3. AceCooch

    AceCooch Ace Land

    Joined:
    Apr 29, 2016
    Messages:
    3,717
    Likes Received:
    8,727
    Location:
    In a Cardboard Box
    It depends how bad you wanted to watch Ronda get her face bashed in
    Cody vs Cruz was an amazing fight
    TJ was solid as always
    Rest was forgettable
     
  4. AusMMAfan

    AusMMAfan Guest

    Yeah this fight was good the others were just boring decision fights.

    <{JustBleed}>
     
    Last edited by a moderator: Dec 31, 2016
  5. Z3N Gambler

    Z3N Gambler Banned Banned

    Joined:
    Aug 22, 2016
    Messages:
    1,823
    Likes Received:
    2,839
    After having a great week betting last week, I lost about 400$ on that ppv. So not great for me.
     
    Jawbox01 likes this.
  6. KoreanZawmbie

    KoreanZawmbie Black Belt

    Joined:
    May 15, 2012
    Messages:
    6,147
    Likes Received:
    2,023
    Location:
    in the Apocalypse
    Rewatch the Ronda fight
     
  7. BostonToughGuy

    BostonToughGuy Blue Belt

    Joined:
    Nov 30, 2013
    Messages:
    813
    Likes Received:
    729
    [​IMG]
     
  8. Arm Barbarian

    Arm Barbarian Titanium Belt Platinum Member

    Joined:
    Jul 17, 2013
    Messages:
    35,631
    Likes Received:
    233,179
    Location:
    Wild West
    7 / 10

    Not bad overall.
     
    Gamer007 likes this.
  9. ArtOfDrowning

    ArtOfDrowning Lecter Belt

    Joined:
    Jan 10, 2013
    Messages:
    31,200
    Likes Received:
    44,255
    Location:
    Hannibal's dinner plate
    Dang dude, who did you bet on? Ronda?
     
  10. Fedor>Cain

    Fedor>Cain K1 Level Shit Talk

    Joined:
    Dec 17, 2015
    Messages:
    4,075
    Likes Received:
    5,593
    not if you were a dom cruz fan {<jordan}
     
  11. Jawbox01

    Jawbox01 Banned Banned

    Joined:
    May 13, 2013
    Messages:
    2,998
    Likes Received:
    1,430
    Rousey was more of a disaster. Cruz is still a game fighter with potential to mount a comeback.
     
    Arm Barbarian and Gamer007 like this.
  12. Z3N Gambler

    Z3N Gambler Banned Banned

    Joined:
    Aug 22, 2016
    Messages:
    1,823
    Likes Received:
    2,839
    I was having fun and not thinking so I put 100 on finishes for all the fights on the main card except the main event. Just to make it more interesting.

    The only other time that happened to me was Jones - Cormier, all the fights on the PPV went to decision then too.


    It's ok though, not too bummed. :)
     
    ArtOfDrowning likes this.
  13. CrimsonFan

    CrimsonFan Gold Belt

    Joined:
    May 1, 2009
    Messages:
    16,227
    Likes Received:
    13,685
    Location:
    Austin, TX
    My stream was shit until the last two fights.

    I really enjoyed Garbrant vs Cruz, and obviously watching ronda get her shit pushed in.

    The other fights, I mean I just didn't care about the result at all.

    Who really cares about Dong vs Terec? I mean cmon, the card was shit imo
     
  14. Gamer007

    Gamer007 Brown Belt

    Joined:
    Oct 23, 2015
    Messages:
    3,153
    Likes Received:
    6,484
    Location:
    Texas
    Was a good card, not great tho and tbh Ronda was just pathetic.
     
    Arm Barbarian and AusMMAfan like this.
  15. Fedor>Cain

    Fedor>Cain K1 Level Shit Talk

    Joined:
    Dec 17, 2015
    Messages:
    4,075
    Likes Received:
    5,593
    Just saying that fight wasn't fun for Cruz fans. He got clowned consistently throughout the fight. It was pretty embarrassing. It's not Ronda level bad, but it's pretty damn bad by men's MMA standards.
     
  16. LiQuiD42

    LiQuiD42 Black Belt

    Joined:
    Aug 4, 2012
    Messages:
    6,209
    Likes Received:
    8,963
    In my opinion it was worth $49.99 not $59.99.
     
    Gamer007 likes this.

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.