1. Where did your likes go? Please Read This Thread »

Holohan confronts Lamas (Translated into English))

Discussion in 'UFC Discussion' started by Moral Victory, Jan 20, 2015.

  1. Moral Victory Black Belt

    Joined:
    Jan 4, 2015
    Messages:
    5,750
    Likes Received:
    70
    [YT]/WlYQ6dW8DpE[/YT]


    30sec mark.
     
  2. 209NickDiaz Gold Belt

    Joined:
    Mar 19, 2014
    Messages:
    4,111
    Likes Received:
    59
    Location:
    209
    you call this translated? you've missed most of it! 30% translated!
     
  3. giovanni002 Silver Belt

    Joined:
    Jul 22, 2011
    Messages:
    14,056
    Likes Received:
    0
    I gotta admit the Lamas video was awful, really. Couldn't make past 3 mins watching it
     
  4. Mixed Double Yellow Card Double Yellow Card

    Joined:
    Sep 29, 2014
    Messages:
    4,757
    Likes Received:
    2
    Holy shit Ricardo Lamas is boring.
     
  5. Moral Victory Black Belt

    Joined:
    Jan 4, 2015
    Messages:
    5,750
    Likes Received:
    70
    My Gaelic is a bit rusty man...
     
  6. weed ベルセルク

    Joined:
    Feb 3, 2008
    Messages:
    35,936
    Likes Received:
    7,678
    Location:
    ʞɹo⅄ ʍǝN
    the rest couldn't be translated
     
  7. The-AxeMurderer Silver Belt

    Joined:
    Oct 6, 2006
    Messages:
    13,373
    Likes Received:
    388
    Location:
    Canada
    Holy shit, I dont think Lamas understood most of that jabber any how.
     
  8. DizzyYeahYeah Red Belt

    Joined:
    Mar 17, 2013
    Messages:
    8,438
    Likes Received:
    75
    Location:
    Perth
    I liked the video.
     
  9. Git rekt Blue Belt

    Joined:
    Jan 9, 2015
    Messages:
    514
    Likes Received:
    0
    Conor of all people being gotten to. Video was kinda funny but ill admit alot of it was cheesy. would have been better with only 3 mins and the fashion crap cut out.
     
  10. Bazooka1** Banned Banned

    Joined:
    Mar 29, 2010
    Messages:
    2,340
    Likes Received:
    0
    Hahaha

    Lamas would hurt that chump Hologhan looking like a trailer park resident.

    I'm sorry but what's up with that style Hologhan and Connor have going on looks like they got sent from 1988 to the present, also a day in the sun wouldn't hurt them either my god there so pale.
     
  11. Bloodworth Double Yellow Card Double Yellow Card

    Joined:
    Oct 26, 2006
    Messages:
    15,234
    Likes Received:
    0
    Location:
    Long Island
    Welcome to reality,,,the rest of the world is very far behind, the middle easy is probably like the 60's still, Canada is the best right now because its like the 90's there......Skin color are you for real....would you ask why are some people so black???
     
  12. PirateTetra Brown Belt

    Joined:
    Sep 10, 2012
    Messages:
    4,147
    Likes Received:
    16
    Location:
    Sweden
    lol, the irish guys should learn how to take a joke.
     
  13. MacDougall Brown Belt

    Joined:
    May 25, 2013
    Messages:
    3,321
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brisbane, Australia
    I like Lamas. Seems like a genuinely funny and nice bloke. I'll be rooting for him from now on.
     
  14. Deffid Competence, Intelligence, Excellence

    Joined:
    Oct 29, 2005
    Messages:
    36,138
    Likes Received:
    793
    Location:
    Merkelny
    Actually a day in the sun would probably hurt them severely.
     
  15. GNP45 Blue Belt

    Joined:
    Apr 17, 2014
    Messages:
    503
    Likes Received:
    0
    I didn't understand Paddy at all. Llamas should've done more than walk away from Paddy if he really wants to show his funny side. Don't walk away from confrontation. It's not even like paddy would do anything, he's too slow anyway lol
     
  16. Jormungandr Ice & Fire belt

    Joined:
    Jun 27, 2014
    Messages:
    948
    Likes Received:
    1
    Location:
    Bangkok / Vegas
    I like Llamas he's a cool cat, video wasnt super funny but it doesnt hurt to try.
     
  17. k1ngjester The Comeback Platinum Member

    Joined:
    Sep 10, 2011
    Messages:
    5,890
    Likes Received:
    12
    Location:
    Lost in the Archives
    Even the subtitles couldn't keep up half way through.
     
  18. dbader08 Blue Belt

    Joined:
    Aug 31, 2011
    Messages:
    868
    Likes Received:
    0
    I won't lie, I thought the part where Lamas was screaming like Mcgregor with the fake beard was fucking hilarious. I gotta agree that it wasn't that funny past the first few minutes, but that part had me laughing pretty good.

    I highly doubt Lamas gives two shits about what that ginger irish fuck thinks, though lol
     
  19. frandie2b ------(SALD BELT)------

    Joined:
    Oct 15, 2009
    Messages:
    7,598
    Likes Received:
    2
    Location:
    Corsica
    Your hate for irish people is very interesting. I'd like to see your style to laugh a bit.

    Also, I wonder if you'll still going to post here if Conor beats Aldo.
     
  20. corrupted Black Belt

    Joined:
    Aug 11, 2006
    Messages:
    5,321
    Likes Received:
    4
    No.

    Connor trolls them with his words and LITERALLY beats the living piss out anyone they put him in with. He is arrogant and awfully unkind. I doubt he's much of a decent guy. I don't like him. But still. What Lamas has done is stupid. WTF, he fought an awful fight against Jose and has one win after... Aldo has the right t though, he can do whatever he wants as IMO as champion, Mcgregor turning up at a press conference with a fake World Championship belt is disrespectful. How he has talked about Aldo to date is also disrespectful. I hope Aldo flattens him. but I don't think for one second it will be an easy fight
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.