**Greatest moments in MMA history.. recreated in MS PAINT, part FOUR**

Discussion in 'Shoopville' started by WalkenWouldOwn, Feb 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wespaul The Six-String Slinger

    Joined:
    May 8, 2008
    Messages:
    791
    Likes Received:
    0
    Location:
    A state of mind
    I've only checked the first 10 or so pages, and this has probably already been done, but it's from my favorite gif of all time:

    [​IMG]
     
  2. Fujita Brown Belt

    Joined:
    Jun 8, 2013
    Messages:
    3,506
    Likes Received:
    0
    Lmao
     
  3. clayj Red Belt

    Joined:
    Feb 13, 2010
    Messages:
    7,776
    Likes Received:
    0
    hope might not be enough
     
  4. RonJambo White Belt

    Joined:
    Dec 6, 2013
    Messages:
    148
    Likes Received:
    0
    Just look 1 page back bro
     
  5. in the liver Mo froots

    Joined:
    Jan 26, 2014
    Messages:
    22,018
    Likes Received:
    448
    ohhhhhhhhhh fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkk Dx


    is that that joey bozik dude?


    ...O_O
     
  6. ticho123 Black Belt

    Joined:
    Jan 2, 2009
    Messages:
    6,071
    Likes Received:
    248
    Location:
    Northern Europe
    No that would be Kyle Maynard.
    Huge respect for the guy, but he should stick to grappling tbh

    Now here's another one:

    [​IMG]
     
  7. in the liver Mo froots

    Joined:
    Jan 26, 2014
    Messages:
    22,018
    Likes Received:
    448

    i got nuthin -_-
     
  8. Jopo Gold Belt

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    16,719
    Likes Received:
    76
    Location:
    Spinning backfist seminar in West Linn
    Overeem Werdum
     
  9. wespaul The Six-String Slinger

    Joined:
    May 8, 2008
    Messages:
    791
    Likes Received:
    0
    Location:
    A state of mind
    lol, yup, eventually came across it when I made my way all the way through the thread

    Oh well, only a minute was lost
     
  10. Buff Trash Belt Degenerate

    Joined:
    Jan 11, 2010
    Messages:
    24,087
    Likes Received:
    4,160
    Location:
    London
    Oh shit dude you're going all the way down! Hahaha!

    Amazing.
     
  11. pclanadmin2 SFA3 Belt

    Joined:
    Oct 24, 2006
    Messages:
    7,301
    Likes Received:
    0
    not cool, bro. not cool. and by not cool, i mean funny as fuck LOL. and yes, you're going to hell for this LOL.
     
  12. BisexualMMA Don't Put My Name in the Name of Steroids!

    Joined:
    Jul 3, 2010
    Messages:
    40,794
    Likes Received:
    6,271
    Location:
    Super Fight League Corporate HQ
    Haha, that's good.
     
  13. BisexualMMA Don't Put My Name in the Name of Steroids!

    Joined:
    Jul 3, 2010
    Messages:
    40,794
    Likes Received:
    6,271
    Location:
    Super Fight League Corporate HQ
    Recognizable, even without the trademark billy goat chin scruff.
     
  14. Arkain2K Si vis pacem, para bellum

    Joined:
    Dec 6, 2010
    Messages:
    29,599
    Likes Received:
    744
    Very nice.
     
  15. phatty Blue Belt

    Joined:
    Oct 20, 2007
    Messages:
    628
    Likes Received:
    0
    Great artwork but this n00b should get dubbed or banned. You don't show up to a cycling event on a motorbike.


     
  16. RonJambo White Belt

    Joined:
    Dec 6, 2013
    Messages:
    148
    Likes Received:
    0
    1) This is not MMA
    2) You didn't even draw this yourself. Just opened a photo in Photoshop and then you did put some weird filters on it. :icon_lol::icon_lol:

    A bit more effort please :icon_sad:
     
  17. HughPhug Plug Tunin'

    Joined:
    Jun 4, 2013
    Messages:
    18,643
    Likes Received:
    13,564
    Location:
    The D.A.I.S.Y. Age
  18. HughPhug Plug Tunin'

    Joined:
    Jun 4, 2013
    Messages:
    18,643
    Likes Received:
    13,564
    Location:
    The D.A.I.S.Y. Age
    classy, i like this one.
     
  19. in the liver Mo froots

    Joined:
    Jan 26, 2014
    Messages:
    22,018
    Likes Received:
    448
    nah man its all good, theres probably about 10 shadfaces, each have their own merits :p theres several of jones getting blasted in the chops by gus as well, and I ain't complaing lol
     
  20. HughPhug Plug Tunin'

    Joined:
    Jun 4, 2013
    Messages:
    18,643
    Likes Received:
    13,564
    Location:
    The D.A.I.S.Y. Age
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.