• Xenforo Cloud has scheduled an upgrade to XenForo version 2.2.16. This will take place on or shortly after the following date and time: Jul 05, 2024 at 05:00 PM (PT) There shouldn't be any downtime, as it's just a maintenance release. More info here

Gazzy is fucking..SOO fine

gazzybutt.gif


JIU-JITSU.JPG


She looks to have better ears than Kyra.
 
damn man standards are low...... Any girl that does jiu jitsu is fine...

We dont look at the faces. Neck down is good. its all i need.
 
kyra is hotter
gazzy has a great body and they both have skills
 
there is some hot ba-dunk-a-dunks in the womens grappling.
 
Where's the pic of her wearing the Tapout thong that folks keep mentioning?

gazzyebay.jpg
 
gazzy15by.jpg

gazzy22sx.jpg

gazzy33sk.jpg

gazzy44dc.jpg

gazzy57fj.jpg


There we fuckin' go... Anyone have the one of her copping a squat in teh fuck me shoes and camo shorts, reaching around her legs to flip the double duece? I'd spank to that. Even my wife said she looks hot in that one.
 
gazzy2.jpg


THere it fuckin' is...

PS- Blake, profanity in the thread title? Fix that shit, man!
 
the last pic is nice................very flattering............
 
I just saw her yesterday, and I think she looks better in person than in any of those pics.
 
all of you guys suck. posting crappy pictures.

here, shes the girl in THIS video
 
Jeez, forget Gazzy.... Was that that sexy bitch David Jacobs on there as a ref?!?

Is this Gazzy, too? Just different looking photos, but I know Gazzy was selling her ass on e-bay for advertisement...

myst22se.jpg

myst11gd.jpg
 
haha... I sat next to Gazzy at the ADCC's this year. She was changing her clothes next to me. Damn that was awesome.
 
what codec do i need to watch that vid????

the only pic that is hot is the one in the camo shorts.
 
she looks different in every damn picture, wtf?
-Jon
 
Back
Top