Do's and Dont's

Discussion in 'Archives' started by 8thDegreeSavage, Jul 17, 2002.

  1. 8thDegreeSavage

    8thDegreeSavage Gold Belt

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    24,740
    Likes Received:
    0
    Location:
    Undisclosed
    This idea has been stolen form VICE by at least three different "Dude" mags...such as Maxim or FHM.
    Though VICE ALWAYS lays it down correct...and is funny as hell. Ill try to post these as they come out..as most of the time they are pretty fuckin funny.


    DO'S

    [​IMG]


    Pigtails are really hard to pull off but when it goes, it goes off like a rocket ship. She
     
  2. 8thDegreeSavage

    8thDegreeSavage Gold Belt

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    24,740
    Likes Received:
    0
    Location:
    Undisclosed
    Here are the DOnt's


    [​IMG]

    Check it out. It
     
  3. CarnalSalvation

    CarnalSalvation Trying to make a Milankey

    Joined:
    Dec 16, 2001
    Messages:
    13,430
    Likes Received:
    0
    Location:
    Grand Rapids, Michigan
    that shit was awesome dude.
     
  4. Chrits

    Chrits Brown Belt

    Joined:
    Dec 23, 2001
    Messages:
    3,690
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto, Ontario, Canada
    LMAO! We have to get together soon. Sorry about this weekend! I will call you tomorrow. I am in meetings most of the day!
     
  5. wondermut

    wondermut <img src="http://thesquirt.com/usabelt.gif">

    Joined:
    Apr 6, 2002
    Messages:
    5,337
    Likes Received:
    0
    Location:
    Here
    Hehehe....good stuff
     
  6. Chris660

    Chris660 Green Belt

    Joined:
    Mar 14, 2002
    Messages:
    1,070
    Likes Received:
    0
    Location:
    Philly
    LOL nice work man
     
  7. Sak-ISM

    Sak-ISM Green Belt

    Joined:
    May 4, 2002
    Messages:
    1,283
    Likes Received:
    0
    Location:
    Osaka, Japan
    LOL!

    good shit :)
     
  8. Hurtch

    Hurtch Blue Belt

    Joined:
    Jan 24, 2002
    Messages:
    646
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ottawa, Ontario
    Very well done!
     
  9. Don2000g

    Don2000g Guest

    Excellent work indeed!
     
  10. Jackets

    Jackets Brown Belt

    Joined:
    Apr 11, 2002
    Messages:
    2,618
    Likes Received:
    5
    Location:
    滋賀県
    LOL, that fat fucking kid is pretty damn funny all by himself
     
  11. 8thDegreeSavage

    8thDegreeSavage Gold Belt

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    24,740
    Likes Received:
    0
    Location:
    Undisclosed
    Yeah they do some funny shit at Vice...
     
  12. FightTilYouDie

    FightTilYouDie Old Skool Superstar

    Joined:
    Feb 28, 2002
    Messages:
    7,430
    Likes Received:
    0

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.