Dan Hardy on Conor Mcgregor (video)

Discussion in 'UFC Discussion' started by iboufring**, Jan 16, 2015.

  1. iboufring**

    iboufring** Green Belt

    Joined:
    Oct 21, 2014
    Messages:
    1,202
    Likes Received:
    6
    Fight Night Boston: Dan Hardy on Conor McGregor: http://youtu.be/5Kxzp4IaBmo

    Damn. I kinda feel bad now for Hardy. He went on a nasty losing streak. Glad he ended his career on a nice notice koing team alpha males Jedi

    I remember thinking he was just a little punk and hoping gsp would destroy him.

    War Dan Hardy
     
  2. Mark Johannus

    Mark Johannus Brown Belt

    Joined:
    Nov 26, 2007
    Messages:
    3,503
    Likes Received:
    388
    Location:
    Waterloo, Ontario
    Always liked Dan Hardy
     
  3. Panacci

    Panacci Orange Belt

    Joined:
    Apr 15, 2011
    Messages:
    415
    Likes Received:
    3
    Location:
    Toronto, Ontario
    always very intelligent, good analysis of what Mcgregor is doing, and while he enjoys his fighting, he's not going bat shit crazy for him, which is nice
     
  4. MayhemMonkey

    MayhemMonkey Titanium Belt

    Joined:
    Mar 27, 2010
    Messages:
    47,848
    Likes Received:
    50,147
    Location:
    Scotland
    good vid, thanks for sharing TS
     
  5. JayPrimo

    JayPrimo Blue Belt

    Joined:
    Nov 17, 2007
    Messages:
    572
    Likes Received:
    1
    Location:
    New York
    1:25

    "Gimme a haf a chonce to wear a suit and I'm gunna come in with a custom made suit, frum scrotch, straight frum da fobric, fitted perfectly to my fontastic physique...."

    lmfao @ this guy. He cracks me up
     
  6. SherdogJoe

    SherdogJoe Double Yellow Card Double Yellow Card

    Joined:
    Aug 5, 2013
    Messages:
    7,134
    Likes Received:
    5,416
    He see's things accurately. Other fighters and the haters delude themselves about how good Conor is.
     
  7. Reach4theSky

    Reach4theSky Playin' a riddim

    Joined:
    Nov 20, 2006
    Messages:
    14,121
    Likes Received:
    51,105
    Location:
    10th Island
    2nd best current color-commentator imo. Hope he stays with it.
     
  8. Goonerview

    Goonerview Gold Belt

    Joined:
    Nov 19, 2009
    Messages:
    18,864
    Likes Received:
    10,522
    Location:
    England
    Nice!

    Can't wait for this fight, Siver is getting Merked in the first 2 mins.
     
  9. Draggin99Si

    Draggin99Si Blue Belt

    Joined:
    Mar 26, 2006
    Messages:
    872
    Likes Received:
    110
    Location:
    New York City
    Thanks noob
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.