Cormier was saying,

Discussion in 'UFC Discussion' started by estranged, Jan 1, 2015.

  1. estranged

    estranged Brown Belt

    Joined:
    Feb 1, 2014
    Messages:
    4,499
    Likes Received:
    5,392
  2. Theproof

    Theproof Brown Belt

    Joined:
    May 25, 2014
    Messages:
    4,140
    Likes Received:
    6,501
    Jones isn't fucking around.
     
  3. genecop

    genecop Red Belt

    Joined:
    Sep 9, 2007
    Messages:
    8,914
    Likes Received:
    9,092
    Yahoo, can't wait
     
  4. SimonNova

    SimonNova Sire of Sin

    Joined:
    Jan 19, 2012
    Messages:
    24,634
    Likes Received:
    32,489
    Location:
    Qc City
    I do hope they dont do anything stupid at the weigh ins. Please guys dont fuck this all up.
     
  5. SuperiorHands

    SuperiorHands Purple Belt

    Joined:
    May 30, 2013
    Messages:
    2,103
    Likes Received:
    1,828
    Hope Jon doesn't get scared and pull out of the fight, again.
     
  6. Kirin

    Kirin Death Operator Platinum Member

    Joined:
    Dec 27, 2013
    Messages:
    7,518
    Likes Received:
    8,221
    Location:
    *danger close*
    Vid or it didn't happen :(
     
  7. Mixedfights

    Mixedfights Silver Belt

    Joined:
    Jun 10, 2014
    Messages:
    14,643
    Likes Received:
    14,227
    DC gonna get destroyed. Wrasslin lol
     
  8. itsnormal

    itsnormal Blue Belt

    Joined:
    Jul 28, 2014
    Messages:
    804
    Likes Received:
    5
    Jones didn't touch him though.. jones is scuuuurred
     
  9. Loiosh

    Loiosh Detective Platinum Member

    Joined:
    May 6, 2008
    Messages:
    42,985
    Likes Received:
    37,807
    Location:
    Charm City
    You know, the more these guys talk, the less I care.
     
  10. estranged

    estranged Brown Belt

    Joined:
    Feb 1, 2014
    Messages:
    4,499
    Likes Received:
    5,392
    haha
     
  11. I Hate You

    I Hate You _________________

    Joined:
    Mar 17, 2005
    Messages:
    11,444
    Likes Received:
    15
    I hope they go full blanket retard at the weigh-ins tomorrow! Can't freaking wait!
     
  12. Dart Feld

    Dart Feld Steel Belt

    Joined:
    Oct 20, 2011
    Messages:
    34,439
    Likes Received:
    39,634
    Location:
    New York, New York
    Explosive if true
     
  13. RoninJin

    RoninJin Holla At Me If You Like My Avatar

    Joined:
    Dec 17, 2009
    Messages:
    6,890
    Likes Received:
    2,372
    When it's social media, Jones was hacked. If it's in person, Jones was possessed
     
  14. SimonNova

    SimonNova Sire of Sin

    Joined:
    Jan 19, 2012
    Messages:
    24,634
    Likes Received:
    32,489
    Location:
    Qc City
    I thought he was saying ''Touch me, touch me, I wanna feel your body''
     
  15. MrCoffee

    MrCoffee Brotherhood of Shitty Arguments.

    Joined:
    Dec 29, 2012
    Messages:
    2,649
    Likes Received:
    3,498
    I usually don't buy into this shit. but that was fucking awesome. Hyped!

    These guys both legit think they're going to beat the piss out of the other.
    Glad to see Cormier so amped to fight.
     
  16. ShoopNazi

    ShoopNazi Purple Belt

    Joined:
    Apr 17, 2014
    Messages:
    1,982
    Likes Received:
    4,164
    "Touch me. F-cking touch me. Just touch me once.
     
  17. MMAcolyte

    MMAcolyte Brown Belt

    Joined:
    Apr 11, 2012
    Messages:
    4,722
    Likes Received:
    4,436
    Location:
    Alberta, Canada
    Oh my goodness that gif is gold lol
     
  18. dragger slo

    dragger slo Blue Belt

    Joined:
    Mar 31, 2012
    Messages:
    734
    Likes Received:
    8
    Location:
    Seattle
    Damn, I cant wait for this fight 0.0
     
  19. iboufring**

    iboufring** Green Belt

    Joined:
    Oct 21, 2014
    Messages:
    1,202
    Likes Received:
    6
    Cormier is fired up! He wanted to swing so bad. Jones aint no bitch tho
     
  20. Diaoloi

    Diaoloi Yellow Belt

    Joined:
    Jun 9, 2014
    Messages:
    225
    Likes Received:
    10
    Location:
    Greece
    Jones by tko
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.