UPDATED with DW/TW responses - Woodley: Dana owes me a public apology, if not I am leaking some s---

Discussion in 'UFC Discussion' started by FrankieNYC, Jul 31, 2017.

  1. FrankieNYC Knowing stuff is fun!

    FrankieNYC
    Joined:
    Mar 16, 2013
    Messages:
    17,706
    Likes Received:
    15,117
    #1
    Last edited: Aug 1, 2017
    Son Peyote, lsa, SexyBaroni and 81 others like this.
  2. Burning Hammer Brown Belt

    Burning Hammer
    Joined:
    Feb 6, 2015
    Messages:
    2,750
    Likes Received:
    2,188
    Apologize for what? You ruining your own career?
     
    #2
    scardera, HockeyBjj, NickN and 104 others like this.
  3. SuperNerd Off-Season Mode.

    SuperNerd
    Joined:
    Nov 9, 2005
    Messages:
    46,040
    Likes Received:
    10,474
    Default GOAT
     
    #3
  4. nightfx U AWARE?

    nightfx
    Joined:
    Jul 28, 2008
    Messages:
    809
    Likes Received:
    315
    Location:
    MISC
    Blackmailing Dana can't end well for Woodley.
     
    #4
    lsa, myjohnson9, Blayt7hh and 143 others like this.
  5. Pied Piper Brown Belt

    Pied Piper
    Joined:
    May 16, 2017
    Messages:
    3,295
    Likes Received:
    5,065
    Location:
    San Francisco
    Last fighter to leak some shit was justine kish
     
    #5
    snootylol, wilKO, Codpiece and 199 others like this.
  6. surgeyou1 Welcome to the Machida Era...Part Deux

    surgeyou1
    Joined:
    Jul 14, 2013
    Messages:
    19,032
    Likes Received:
    19,172
  7. CerebralKnievel Double Alpha

    CerebralKnievel
    Joined:
    Dec 30, 2013
    Messages:
    9,160
    Likes Received:
    7,316
    Woodley will be a Legacy FC gatekeeper by next year.
     
    #7
  8. faustian THE LOOSE CANNON

    faustian
    Joined:
    Apr 22, 2012
    Messages:
    35,679
    Likes Received:
    52,150
    Location:
    FL SR 826
    Lol Tyrone sit your ass down fam
     
    #8
  9. Arm Barbarian Gold Belt

    Arm Barbarian
    Joined:
    Jul 17, 2013
    Messages:
    19,659
    Likes Received:
    84,220
    Location:
    West Coast
    You owe every MMA fan who paid money for that PPV an apology, Mr. "5 punches per fight"
     
    #9
  10. KONE Double Yellow Card

    KONE
    Joined:
    Jul 20, 2015
    Messages:
    20,542
    Likes Received:
    107,308
    Location:
    Platinum Nation
    Tyron Woodley has the biggest victim complex of any MMA fighter I've ever seen

    Maybe you should've landed more than 2 (two) decent punches in 25 minutes so Dana didn't call your performance shit (which it objectively was)
     
    #10
  11. CountOfSoCal Black Belt

    CountOfSoCal
    Joined:
    Jun 26, 2012
    Messages:
    5,641
    Likes Received:
    3,402
    The UFC could promote Tyron as one of the best WW's of all time.

    Tyron could put on 3 FOTY candidates in 3 years like Lawler.

    I still wouldn't give a shit with how much bitching and moaning he does. The only thing leaking are his tears.
     
    #11
  12. Gangstub Orange Belt

    Gangstub
    Joined:
    Mar 24, 2017
    Messages:
    344
    Likes Received:
    368
    Is Woodley serious with this nonsense, the guy just doesn't know how to play the game does he? Yep, he's definitely getting fucked when this is all over.
     
    #12
  13. kflo Gold Belt

    kflo
    Joined:
    Jan 30, 2008
    Messages:
    19,134
    Likes Received:
    2,949
    i apologize for calling woodley boring. because......um......
     
    #13
  14. Fahcough Brown Belt

    Fahcough
    Joined:
    Sep 6, 2015
    Messages:
    3,928
    Likes Received:
    6,063
    Location:
    South, the deep south

    What about Askren
     
    #14
    TewPoint0 and starwarzbud13 like this.
  15. Thepaintbucket Black Belt

    Thepaintbucket
    Joined:
    Jun 15, 2007
    Messages:
    6,651
    Likes Received:
    7,192
    Tyron back to trolling people lol.
     
    #15
  16. Symbolic Death 8========D~~~~~~

    Symbolic Death
    Joined:
    Feb 26, 2015
    Messages:
    348
    Likes Received:
    691
    Location:
    crystal mountain
    Woodley leaking Dana nudes. Fappening 3.0
     
    #16
  17. Cry0Therapy737 Brown Belt

    Cry0Therapy737
    Joined:
    Dec 30, 2015
    Messages:
    3,072
    Likes Received:
    5,076
    Yeah.

    What can he leak? I mean everyone pretty much knows Dana is a scumbag.
     
    #17
    alexb22, souvlaki, Verace and 19 others like this.
  18. FrankieNYC Knowing stuff is fun!

    FrankieNYC
    Joined:
    Mar 16, 2013
    Messages:
    17,706
    Likes Received:
    15,117
    He added "UFC knows what it is & they don't want this in the wind"
     
    #18
  19. BoxingFan653 Did you just grab my ass?

    BoxingFan653
    Joined:
    Jan 13, 2014
    Messages:
    1,596
    Likes Received:
    2,477
    If Dana fired Woodley tomorrow the outrage would last approximately 8 minutes tops
     
    #19
  20. Vulkkan Brown Belt

    Vulkkan
    Joined:
    Sep 2, 2014
    Messages:
    4,807
    Likes Received:
    12,359
    just like he was gonna slap mcgregor? he ain't gonna do shit
     
    #20

Share This Page

monitoring_string = "fd5733925866a04e50edd70f38dfaa35"
monitoring_string = "603ac9fff68f23709f2a42bf5e29272b"