UFC promotes the biggest PPV in Bellator's history | Page 2

Discussion in 'UFC Discussion' started by OneGloveGracie, Mar 20, 2017.

  1. Ozze Brown Belt

    Ozze
    Joined:
    Jul 6, 2014
    Messages:
    3,800
    Likes Received:
    2,058
    Location:
    São Paulo, Brazil
    LOL. It won't be nearly as big as people think.

    Will watch it if I remember to, or later.
     
    #21
  2. TheBulletwithWings Soaked in jizz belt

    TheBulletwithWings
    Joined:
    Jan 29, 2016
    Messages:
    5,948
    Likes Received:
    4,399
    Location:
    Kneeling for BBC
    Thats a blatant lie.
     
    #22
    One MMA Fan likes this.
  3. Drake Sherdog Staff

    Drake
    Joined:
    Jul 13, 2011
    Messages:
    44,094
    Likes Received:
    65,901
    Location:
    Quiet Storm Warship's Captain's Quarters
    Great point actually, hah.

    It definitely would have been much better when it was initially made...I mean I expected it to be one sided(in favor of Chael) back then but expect it to be even more one sided now.
     
    #23
    One MMA Fan likes this.
  4. Redhawks100 Gold Belt

    Redhawks100
    Joined:
    May 16, 2013
    Messages:
    19,826
    Likes Received:
    6,055
    Lol

    Sherdog during Sonnen/Wand and TUF: "lol UFC is a joke. This is embarrassing for the sport"

    Sherdog after Bellator announces that same fight years later: "is Bellator starting to take over? I think so. Better fights than the UFC"
     
    #24
    One MMA Fan and Drake like this.
  5. Loko3 Perry fo life

    Loko3
    Joined:
    Mar 19, 2016
    Messages:
    1,894
    Likes Received:
    4,172
    Location:
    Mike Perry's bedroom
    I wanted to see this but they are so far past their prime at this point. Chael looked pretty bad against Tito and Fedor is similarly shot.
     
    #25
    One MMA Fan likes this.
  6. trident Water Belt

    trident
    Joined:
    Oct 29, 2012
    Messages:
    7,427
    Likes Received:
    6,222
    Location:
    beneath a hovering whining mosquito
    For Chael? I dunno. Unless we can chalk up that Tito performance to a very rough year for him, which it was, then I don't see much of a chance for him.

    I am notoriously horrible at picking fights though.
     
    #26
  7. Drake Sherdog Staff

    Drake
    Joined:
    Jul 13, 2011
    Messages:
    44,094
    Likes Received:
    65,901
    Location:
    Quiet Storm Warship's Captain's Quarters
    <{anton}> Soooo true.


    Well i'm just looking at styles plus the fact that Chael shook his rust off despite a relatively short fight he still competed & went through a full camp where as Wand hasn't in four years... He also went through that hospital issue...? I don't remember ever hearing exactly what was wrong with him but I remember it was kind of serious. The odds shouldn't be in his favor at all. I expect him to look pretty old on fight night unless he's totally juiced up.

    Shit...the fight is in NY. Hopefully they find him fit enough to even fight. They're still a noob state.
     
    #27
    Redhawks100 and trident like this.
  8. One MMA Fan Tear of Blood

    One MMA Fan
    Joined:
    Aug 22, 2009
    Messages:
    10,625
    Likes Received:
    21,394
    Meh.. not that interested in the fight now.. 2017 Chael no go for me and most likely same for Wand.
     
    #28
  9. RooseveltReaper White Belt

    RooseveltReaper
    Joined:
    Feb 25, 2017
    Messages:
    22
    Likes Received:
    7
    Bellator is constantly shooting itself in the foot
     
    #29

Share This Page

monitoring_string = "fd5733925866a04e50edd70f38dfaa35"
monitoring_string = "603ac9fff68f23709f2a42bf5e29272b"