SBBC: Youngest Crip Ever | Page 53

Discussion in 'Sports Bar' started by mooninite54, Jun 28, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NewbZor Brown Belt

    NewbZor
    Joined:
    Oct 21, 2006
    Messages:
    4,504
    Likes Received:
    3,165
    Any SoCal bros going to UFC 214? Never been to an event and it's a pretty stacked card so thinking about it
     
    #1041
    Graverobber likes this.
  2. PUO3 You are a can.

    PUO3
    Joined:
    Jul 26, 2012
    Messages:
    51,935
    Likes Received:
    29,299
    Location:
    Sippin lean
    Need a new thread pls
     
    #1042
    Almighty Angus likes this.
  3. PolishHeadlock Putin Belt

    PolishHeadlock
    Joined:
    Apr 9, 2012
    Messages:
    38,073
    Likes Received:
    24,830
    Location:
    Phila fucking delphia
    Lol there is no way he's saving money by paying his taxes late.
     
    #1043
    Animal Cracker and Revolver like this.
  4. Michaelangelo Genetic Jackhammer

    Michaelangelo
    Joined:
    Sep 8, 2010
    Messages:
    23,332
    Likes Received:
    31,062
    If you search Boris the Blade, there are 4 pages of posts in this forum lol
     
    #1044
    Streetz and Almighty Angus like this.
  5. mooninite54 Red Belt

    mooninite54
    Joined:
    Aug 25, 2005
    Messages:
    8,090
    Likes Received:
    8,486
    Sucks that Gaygard left the UFC. Several good matchups will not happen now.
     
    #1045
  6. I hope he joins the Bellator HW tourney, he said today on mma hour he's open to anything from 185-HW
     
    #1046
    mooninite54 likes this.
  7. Graverobber ******WTF Belt******

    Graverobber
    Joined:
    Jun 8, 2009
    Messages:
    62,828
    Likes Received:
    28,183
    Location:
    California, n00b!
    HR Derby looking to be a spectacle in Miami.
    Pitbulls dancers with dat ass...muy caliente!
     
    #1047
    INeedARemedy likes this.
  8. HunterSdVa29 Respect, tho

    HunterSdVa29
    Joined:
    Aug 18, 2010
    Messages:
    27,248
    Likes Received:
    20,931
    Location:
    29 Palms (from San Diego)
    i can't recall ever actually liking a Pitbull song, however i can't hate on the guy

    dude is everywhere, promoting, doing his thing. Respect
     
    #1048
    PolishHeadlock likes this.
  9. Graverobber ******WTF Belt******

    Graverobber
    Joined:
    Jun 8, 2009
    Messages:
    62,828
    Likes Received:
    28,183
    Location:
    California, n00b!
    he's a can
     
    #1049
  10. PolishHeadlock Putin Belt

    PolishHeadlock
    Joined:
    Apr 9, 2012
    Messages:
    38,073
    Likes Received:
    24,830
    Location:
    Phila fucking delphia
    Gotta respect his hustle.
     
    #1050
    HunterSdVa29 likes this.
  11. mooninite54 Red Belt

    mooninite54
    Joined:
    Aug 25, 2005
    Messages:
    8,090
    Likes Received:
    8,486
    #1051
  12. Frank23 CM Punk (0-1) Belt

    Frank23
    Joined:
    Jan 17, 2010
    Messages:
    32,191
    Likes Received:
    19,917
  13. Graverobber ******WTF Belt******

    Graverobber
    Joined:
    Jun 8, 2009
    Messages:
    62,828
    Likes Received:
    28,183
    Location:
    California, n00b!
    make a new thread, Frank
    dedicate it to GOATSteen
     
    #1053
  14. PUO3 You are a can.

    PUO3
    Joined:
    Jul 26, 2012
    Messages:
    51,935
    Likes Received:
    29,299
    Location:
    Sippin lean
    Stfu frank.
     
    #1054
    senri likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

monitoring_string = "fd5733925866a04e50edd70f38dfaa35"
monitoring_string = "603ac9fff68f23709f2a42bf5e29272b"