NJPW G1 Special in USA Discussion | Page 10

Discussion in 'Pro Wrestling Discussion' started by Ozymandias, Jun 28, 2017.

  1. Falsedawn build or destroy

    Falsedawn
    Joined:
    Jun 14, 2009
    Messages:
    11,746
    Likes Received:
    14,523
    Location:
    El Kulum
  2. Count Zero Cosme Fulanito belt

    Count Zero
    Joined:
    Apr 26, 2009
    Messages:
    8,569
    Likes Received:
    7,824
    Location:
    On the street in front of Moe's
    I think I am gonna have this match somewhat in the background as I set up my second save on 2K17 (for NJPW / ROH)
     
    #182
    Falsedawn likes this.
  3. Falsedawn build or destroy

    Falsedawn
    Joined:
    Jun 14, 2009
    Messages:
    11,746
    Likes Received:
    14,523
    Location:
    El Kulum
    I'm waiting for Fire Pro World. No character limit. Have literally everyone ever.
     
    #183
    jlj49er and Count Zero like this.
  4. Ozymandias The Negan Belt

    Ozymandias
    Joined:
    Apr 24, 2010
    Messages:
    8,391
    Likes Received:
    12,539


    Lmao at Fale's shirt
     
    #184
    jlj49er, Count Zero and Falsedawn like this.
  5. Falsedawn build or destroy

    Falsedawn
    Joined:
    Jun 14, 2009
    Messages:
    11,746
    Likes Received:
    14,523
    Location:
    El Kulum
    Call the goddamn Paradise Lock!!!!! UGH
     
    #185
  6. Falsedawn build or destroy

    Falsedawn
    Joined:
    Jun 14, 2009
    Messages:
    11,746
    Likes Received:
    14,523
    Location:
    El Kulum
    Juice hit EVIL with that Arn Anderson spinebuster
     
    #186
  7. The Higher Power "IT'S ME, AUSTIN!!!"

    The Higher Power
    Joined:
    Jul 5, 2009
    Messages:
    23,014
    Likes Received:
    28,256
    Location:
    Jacksonville, Florida, United States of America
    I hope y'all are watching Scott Steiner trying to run some FAT ASSES over instead of this otaku weebo shit.
     
    #187
    MixedMartialArtsFan likes this.
  8. Falsedawn build or destroy

    Falsedawn
    Joined:
    Jun 14, 2009
    Messages:
    11,746
    Likes Received:
    14,523
    Location:
    El Kulum
    Oh shit it's Haku! Everyone is going to die!
     
    #188
    jlj49er likes this.
  9. Count Zero Cosme Fulanito belt

    Count Zero
    Joined:
    Apr 26, 2009
    Messages:
    8,569
    Likes Received:
    7,824
    Location:
    On the street in front of Moe's
    I saw this as the two whitest wrestlers on earth came out

    [​IMG]
     
    #189
    Falsedawn likes this.
  10. The Higher Power "IT'S ME, AUSTIN!!!"

    The Higher Power
    Joined:
    Jul 5, 2009
    Messages:
    23,014
    Likes Received:
    28,256
    Location:
    Jacksonville, Florida, United States of America
    Fucking TNA just put on the match of the year.
     
    #190
    MixedMartialArtsFan likes this.
  11. Falsedawn build or destroy

    Falsedawn
    Joined:
    Jun 14, 2009
    Messages:
    11,746
    Likes Received:
    14,523
    Location:
    El Kulum
    [​IMG]
     
    #191
  12. The Higher Power "IT'S ME, AUSTIN!!!"

    The Higher Power
    Joined:
    Jul 5, 2009
    Messages:
    23,014
    Likes Received:
    28,256
    Location:
    Jacksonville, Florida, United States of America
    I'm sure you'd give it 6 1/2 stars if it had taken place in the Tokyo Dome.
     
    #192
    MixedMartialArtsFan likes this.
  13. Batfish This River Needs Me

    Batfish
    Joined:
    Jul 6, 2012
    Messages:
    4,152
    Likes Received:
    4,009
    Lol old man make meme joke, hehe
     
    #193
    Falsedawn likes this.
  14. Ozymandias The Negan Belt

    Ozymandias
    Joined:
    Apr 24, 2010
    Messages:
    8,391
    Likes Received:
    12,539
    Scott Steiner still wrestles?
     
    #194
  15. Falsedawn build or destroy

    Falsedawn
    Joined:
    Jun 14, 2009
    Messages:
    11,746
    Likes Received:
    14,523
    Location:
    El Kulum
    I'm surprised Hangman Page got a pin for once. Good for him.
     
    #195
  16. lordsai Purple Belt

    lordsai
    Joined:
    Oct 25, 2012
    Messages:
    1,789
    Likes Received:
    4,203
    Yup was just on the tna ppv I'm watching both njpw n tna for the hell of it
     
    #196
  17. Ozymandias The Negan Belt

    Ozymandias
    Joined:
    Apr 24, 2010
    Messages:
    8,391
    Likes Received:
    12,539
    Lol

    Who did he fight Jeff Jarrett or some shit?
     
    #197
  18. lordsai Purple Belt

    lordsai
    Joined:
    Oct 25, 2012
    Messages:
    1,789
    Likes Received:
    4,203
    This was the match lol

    Josh Matthews & Scott Stiner vs Jermey Borash & Joseph Park
     
    #198
  19. Ozymandias The Negan Belt

    Ozymandias
    Joined:
    Apr 24, 2010
    Messages:
    8,391
    Likes Received:
    12,539
    <LikeReally5>
     
    #199
  20. lordsai Purple Belt

    lordsai
    Joined:
    Oct 25, 2012
    Messages:
    1,789
    Likes Received:
    4,203
    during the match we got shark boy and mitchell turing parks into abyss shark boy was in a pool we got a cart chase and scott saying fat ass a lot lol
     
    #200

Share This Page

monitoring_string = "fd5733925866a04e50edd70f38dfaa35"
monitoring_string = "603ac9fff68f23709f2a42bf5e29272b"