JDS has only lost to Stipe, Reem and Cain and people are already counting him out against Ngannou | Page 3

Discussion in 'UFC Discussion' started by Kung Fu bb, Aug 12, 2017 at 9:44 PM.

  1. soulsstealer Red Belt

    soulsstealer
    Joined:
    Mar 16, 2013
    Messages:
    8,271
    Likes Received:
    6,688
    i love this matchup. both have a shot. i favour ngannou tho.
     
    #41
  2. Roukas Orange Belt

    Roukas
    Joined:
    Aug 25, 2013
    Messages:
    365
    Likes Received:
    260
    Ok so a flawless UFC KO win doesn't mean shit ur a fucking dumbass
     
    #42
  3. MartinPocrezze Green Belt

    MartinPocrezze
    Joined:
    Jul 19, 2010
    Messages:
    1,453
    Likes Received:
    241
    JDS will KO Ngannou
     
    #43
    Kung Fu bb likes this.
  4. ArtOfDrowning Lecter Belt

    ArtOfDrowning
    Joined:
    Jan 10, 2013
    Messages:
    25,992
    Likes Received:
    30,033
    Location:
    Hannibal's dinner plate
    I was saying that before his loses. Dude has zero skills, just power and that means nothing in the top of any division
     
    #44
  5. Drain Bamage Blue Belt

    Drain Bamage
    Joined:
    Jun 26, 2017
    Messages:
    521
    Likes Received:
    607
  6. AC1D1K Brown Belt

    AC1D1K
    Joined:
    Aug 17, 2007
    Messages:
    4,274
    Likes Received:
    3,722
    Location:
    Calgary
    Jds is undefeated in Canada that will not change
     
    #46
    Kung Fu bb likes this.
  7. neverwas harley belt

    neverwas
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    9,181
    Likes Received:
    7,462
    Location:
    any damn place i please
    in another thread theres gifs of a young jds knocking people silly,and i noticed something,his hand speed has slowed down a lot.that combined with his habit of going straight backwards is what i think are causing him to lose fights now.
     
    #47
  8. Fedor>Cain K1 Level Shit Talk

    Fedor>Cain
    Joined:
    Dec 17, 2015
    Messages:
    2,738
    Likes Received:
    3,666
    Overeem sit back and countered him into bolivia
     
    #48
  9. trident Water Belt

    trident
    Joined:
    Oct 29, 2012
    Messages:
    7,993
    Likes Received:
    7,323
    Location:
    beneath a hovering whining mosquito
    You dork

    You don't get to say anything

    I own you

    Now back to your corner you joke
     
    #49
  10. justblaze717 Silver Belt

    justblaze717
    Joined:
    Dec 17, 2008
    Messages:
    11,233
    Likes Received:
    675
    Location:
    The boxing/wrestling state
    I like JDS alot but he is washed.
     
    #50
  11. firstroundpick Green Belt

    firstroundpick
    Joined:
    Jun 4, 2004
    Messages:
    1,378
    Likes Received:
    357
    haha arlokski was on a 4 fight losing streak and all kos when nganou beat him . that win means nothing.. btw jds wins this one
     
    #51
    Kung Fu bb likes this.
  12. Roukas Orange Belt

    Roukas
    Joined:
    Aug 25, 2013
    Messages:
    365
    Likes Received:
    260
    Wrong. JDS ain't getting past that 83 inch reach. KO 1st rd

    Big Pun is my favorite rapper so I won't diss u too hard
     
    #52
  13. firstroundpick Green Belt

    firstroundpick
    Joined:
    Jun 4, 2004
    Messages:
    1,378
    Likes Received:
    357
    ok fuckboy.. now go play with yourself you little virgin
     
    #53
    Gambit MMA likes this.
  14. The_Renaissance On, ahem, fleek

    The_Renaissance
    Joined:
    Oct 13, 2008
    Messages:
    24,928
    Likes Received:
    2,956
    Location:
    Wales (for now)
    JDS' chin is shot, in my opinion. Those wars with Cain, that 5-rounds of brain trauma against Miocic.....it's all taken a toll and he doesn't seem capable of taking a big shot anymore. Which, against someone like Ngannou, is inevitably going to happen at some point.

    Ngannou levels him in the 2nd.
     
    #54
  15. Roukas Orange Belt

    Roukas
    Joined:
    Aug 25, 2013
    Messages:
    365
    Likes Received:
    260
    Suck my balls
     
    #55
  16. Roukas Orange Belt

    Roukas
    Joined:
    Aug 25, 2013
    Messages:
    365
    Likes Received:
    260
    U prob a lil Wayne fan stop reppin greatness if u a fake fuck with no knowledge of the game
     
    #56
  17. DS7 i wish you good fortune in the wars to come KONE

    DS7
    Joined:
    Mar 22, 2016
    Messages:
    6,102
    Likes Received:
    21,682
    Location:
    Jon Jones Era
    lol what? Lewis was never even close to showing the potential Ngannou has.
     
    #57
  18. pizzle Purple Belt

    pizzle
    Joined:
    Aug 1, 2016
    Messages:
    2,078
    Likes Received:
    2,169
    Location:
    AZ
    JDS is a grown man, he's accepted this fight for whatever reason, probably his pride, but this is a prime Ngannou and he will destroy Junior

    It's Francis time I think. prime 30 years old, never been ko'd, strong as an ox, yeah, not gonna be good night for JDS

    Call it what you want, but after the two Cain beatings and the first Stipe fight Junior has taken way too much trauma imo

    Like I said tho, it's his life and as much as we don't want to see a nice guy like that get smashed it's part of the fight game
     
    #58
  19. HaulParris Silver Belt

    HaulParris
    Joined:
    Jan 25, 2012
    Messages:
    11,516
    Likes Received:
    1,468
    Location:
    Brooklyn
    True. Except for the Rothwell fight, JDS seems to be oblivious that his opponents' path to victory is to back him up to the fence, cut him off, and exploit his lack of striking defense.
     
    #59

Share This Page

monitoring_string = "fd5733925866a04e50edd70f38dfaa35"
monitoring_string = "603ac9fff68f23709f2a42bf5e29272b"