Hup Holland Hup

ff berichtje plaatsen. is weer eens wat anders om nederlands in te tikken.

zitten sommige van jullie ook op mixfight?

ik heb er en account maar kan er niet posten om de een of andere reden. nog geen enkele post kunnen plaatsen. ook staan de posts in de topics ondersteboven als ik inlog daar.

dus blijf ik maar lekker op sherdog hangen :icon_chee
 
ff berichtje plaatsen. is weer eens wat anders om nederlands in te tikken.

zitten sommige van jullie ook op mixfight?

ik heb er en account maar kan er niet posten om de een of andere reden. nog geen enkele post kunnen plaatsen. ook staan de posts in de topics ondersteboven als ik inlog daar.

dus blijf ik maar lekker op sherdog hangen :icon_chee

ik check mixfight regelmatig maar k heb er geen account, k moet er binnenkort maar es eentje maken ook wel es lachen om met NL forumbroeders over mma te discussieren
 
ik check mixfight regelmatig maar k heb er geen account, k moet er binnenkort maar es eentje maken ook wel es lachen om met NL forumbroeders over mma te discussieren

tja in alle eerlijkheid...

ik wil niet iedereen zeggen dat dit voor iedereen geld maar over het algemeen vind ik de kennis van de sport nogal wat tegenvallen op nederlandse forums. ( begrijp me niet verkeerd, ik voel me op geen enkele manier beter dan een andere fan. ik zie mezelf ook echt niet als de meest onderwezen fan :wink: )

is logisch natuurlijk. MMA is nog niet groot in nederland. het is vooral kickboxen wat in ons kikkerlandje leeft :icon_chee

en als het dan toch over mma gaat is het meestal de ufc.

en ondanks dat ik van al het mma hou gaat mijn voorkeur toch duidelijk uit naar de japanse scene. ik ben dan ook erg blij met de deal die FEG heeft gesloten. dit geeft hun toch weer de kans om uit te groeien tot een serieuze concurrent tegenover Zuffa.
 
ja dat zit bij mixgfight wel snor, zo te lezen zitten er wel wat kenners op gebied van mma, inclusief Japanse organisaties.


FEG all the way, vooral Europa pakken!!
 
ff berichtje plaatsen. is weer eens wat anders om nederlands in te tikken.

zitten sommige van jullie ook op mixfight?

ik heb er en account maar kan er niet posten om de een of andere reden. nog geen enkele post kunnen plaatsen. ook staan de posts in de topics ondersteboven als ik inlog daar.

dus blijf ik maar lekker op sherdog hangen :icon_chee

Kan aan je browser liggen. Stuur anders eens een mailtje of PM naar een van de moderators van het forum of kijk eens bij de FAQ.

Vind het een van de betere nederlandse mma forums
 
Back
Top